domingo, 7 de noviembre de 2010

O MAGOSTO



Estamos en tempo de Magosto e o vindeiro venres, 12 de novembro, imos celebralo no cole.
Para ir animando a festa, aquí vos deixamos unhas adiviñas... podedes intentar resolvelas ao longo desta semana e escribir a solución en comentarios... Moita sorte!!!




ADIVIÑAS:




Ten pelexo coma a xente
e é moi boa para comer;
chega polo mes de Santos
e todo o ano a tes.

Solución: ?


No aire se cría
no aire se ten;
bota unha risada

e perde canto ten.

Solución: ?

9 comentarios:

  1. eu creo que a primeira e a castaña pero a segunda non sei

    ResponderEliminar
  2. Será ou non será? O venres colgaremos a solución. Animádevos e seguide participando.

    ResponderEliminar
  3. creo que a segunda tamen e castaña,pero non estou segura

    ResponderEliminar
  4. Eu creo que e o ourizo, porque cando esta nas ramas do castiñeiro bota o sorriso e perde o que ten dentro.Que son as castañas.

    ResponderEliminar
  5. Acertarían Laura e Hajar? Non sei, non sei... Moito ánimo e a seguir participando!! Tedes ata o venres; ese día daremos a solución.

    ResponderEliminar
  6. hajar ten razon a segunda e o ourizo

    ResponderEliminar
  7. eu tamen creo que a primeira e a castaña e a segunda e o ourizo

    ResponderEliminar
  8. eu contesto agora xa que estan as resportas jajaja

    a castaña e o ourizo

    ResponderEliminar
  9. castaña e o ourizo, asi e moy facil, xa que xa responderon!!!:P

    ResponderEliminar

¡Grazas polo teu comentario. Por favor, sé respectuoso.