viernes, 26 de noviembre de 2010

CHISTE

David miguez 5ºB




Un señor tiña un loro e un dia foi o supermercado e deixou o loro na casa. Como o loro se aburria puxo a tele e apareceulle, nun pais multicolor, cambiou a otro, sexy-boom , sexy-boom , cambiou a otro, primeiro ti e logo eu...
Chegou un ladrón a casa e preguntoulle o loro, onde esta o teu amo ?, e o loro respondelle, nun pais multicolor... , o ladrón di, como se chama ?, sexy-boom, sexy-boom, o ladrón dille, loro vai a merda e o loro contestalle, primeiro ti e logo eu...

1 comentario:

  1. Son Cristian de 5b e aqui tedes uns chistiños
    para que os riades un ratiño.

    1)Sabes o outro día caiuse miña nai polo balcón e agora esta no ceo.
    Pos, como rebota a tua vella!


    2)Esto e un Ingles un Alemán e un Español,se se tiravan dun edificio evivian se lebavan 3 millons. Va o Ingles e di, por miña patria! e morre va o Alemán e di por miña bandeira! e morre, vai o Español e di: por miña patria e por miña bandeira ue baixo as escaleiras.

    ResponderEliminar

¡Grazas polo teu comentario. Por favor, sé respectuoso.